Topdesk – vår nya framtid tillsammans

Sedan drygt en månad tillbaka använder vi ett nytt ärendehanteringssystem vid namn Topdesk. Syftet med förändringen är att på ett ännu mer professionellt sätt kunna följa upp de olika ärenden som kommer in till oss från dig och alla andra kunder.

Införandet av Topdesk som verktyg gör att vi på ett strukturerat sätt kan hålla den personliga kontakten mer levande och öka tillgängligheten.

– Anledningen till bytet är dels att våra kunder har efterfrågat förbättringar inom området och dels att vi själva ständigt utvärderar och förnyar våra arbetssätt, berättar vd Jonas Nilsson.

– Vi är som alltid lyhörda för våra kunders behov och är glada över att ha kunnat sjösätta förbättringen på ett smidigt sätt. Ett system av det här slaget är helt centralt för en så pass
kundkontaktintensiv verksamhet som den hos oss på Future IT Partner.

Den centrala kontaktvägen till och från oss är support@futureitpartner.se. När du kontaktar oss får du snabbt respons med ärendenummer och en smidig uppföljning. Håll alltså extra utkik efter e-post från den adressen! Från den 1 november finns dessutom en självbetjäningsportal där du på olika sätt kan se status för och hantera dina aktuella och historiska ärenden.

Om Future IT Partner
Future IT Partner är din lokalt förankrade helhetsleverantören inom IT-konsulting, drift, telefoni och produkter. Vi erbjuder dig en enda kontaktväg in till alla dina behov inom IT, inklusive rådgivning och stöd kring nya dataskyddsreglerna i GDPR.

Categories: Nyheter